چرا دختران
 
درد دل منطقی دختران و زنان جوان وبررسی مشکلات آنها توسط خودشان
ورود آقایان ممنوع
 
 
جمعه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : گلبانو

چرا دختران؟

 

زندگی دخترانه، از هر نظر زندگی حساسی است و وقتی این حساسیت‌های طبیعی با ویژگی‌های فرهنگی جامعه‌ای مثل جامعه ما آمیخته می‌شود، دوچندان خواهد شد. مسائل زنانه همواره در پرده‌ای از شرم و حیا پیچیده شده‌اند و اطلاع‌رسانی درخصوص آنها به شكل رسمی‌ وجود ندارد.

با این‌كه دختران از سال‌های انتهای دبستان با تغییرات دوران بلوغ روبه رو می‌شوند ، مدرسه‌ها در این زمینه به آنها آموزش نمی‌دهند و این وظیفه تنها بر دوش خانواده‌ها باقی می‌ماند. در خانواده هم این نقش از مادر طلب می‌شود ؛ این‌كه یك تنه فرزندش را از تغییراتی كه پیش رو دارد آگاه كند و بكوشد اتفاق بزرگ بلوغ، با كمترین هزینه و در نهایت آرامش پیش برود.

 

پسران نوجوان این امكان را دارند كه به خاطر ارتباط‌های گسترده‌تر اجتماعی و قرار داشتن در معرض دریافت اطلاعات راحت‌تر با مساله بلوغ روبه‌رو شوند، ضمن این‌كه مربیان و پدران هم برای انتقال اطلاعات به آنها راحت‌تر عمل می‌كنند. همه این عوامل باعث می‌شود نقش مادران برای همراهی در این مرحله مهم در زندگی دختران پررنگ‌تر شود.

دوره نوجوانی از 11 تا 13 سالگی شروع می‌شود و تا  18 سالگی ادامه دارد. این دوره، دوران تعارض بین رفتار كودكانه و بزرگسالی است. اما چندسال قبل از ورود كودك به سن نوجوانی، تغییرات اندكی درجسم و رفتارش آشكار می‌شود. این تغییرات در دخترها شایع‌تر است.


نظرات شما عزیزان:

ف.فتحی
ساعت10:35---19 مرداد 1391
سلام... انشالله طاعات و عبادتان در این ایام عزیز قدرمعنوی تر مخلصانه تر باشد التماس دعا
خدا را شکر که بعد از مدتی به دنیای عظیم اینترنت قدم رنجه فرمدید مقدمتان را گرامی می دارم راستی اگر دوست داشتی به سایت ناب سرایان برو البته در صفحات مختلف مخصوصان در تالار گفتمان می توانی اشعارم را پیدا کنی ادرسش را هم در سمت خدا لینک نمودم


کاش یکم بارون بگیره
ساعت18:29---23 تير 1391
اگر دنیا پر از عاشق نباشه تو این دنیا دل صادق نباشه همون بهتر که این دنیا نباشه زمین و آسمون یکجا فنا شه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیددختران عزیز از اینکه، این وبلاگ را انتخاب کردید، متشکرم هدفم از این وبلاگ فقط درد دل منطقی دختران جوان با هم است شما می توانید حرف دلتان را در بخش نظرات بنویسید تامن آنها را با اسم خودتان در صفحه اصلی وبلاگ قرار دهم تا با دوستانتان به تبادل نظر بپردازید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود آقایان ممنوع و آدرس golbanoo-f.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: